2009.07.17

Mintás fürdőnadrágok

HeStyle | 2009.07.17 14:10 | 2 hozzászólás


Mostanában elég sokat foglalkoztunk a fürdőnadrágokkal: bemutattuk a szörfös és a fecske fazont is. Most a mintás fürdőnadrágok közül mutatunk párat, amik között van jó és van nagyon csicsás is. Én mondjuk inkább az egyszerűbb stílusú fürdőgatyákat szeretem, de biztosan vannak olyanok, akiken nagyon jól tud állni egy ilyen típusú is.
Ezek közül nekem leginkább a Diesel, a Gant és a Louis Vuitton tetszik. (Bár az LV-ben és a Hermés-ben biztos nem tudnék nyugodt szívvel csúszdázni és a homokban fetrengeni.. :)
Nektek melyik tetszik?

Etro:

Diesel:

Gucci:

Tom Ford:

Polo Ralph Lauren:

Louis Vuitton:

Hermés:

Gant:

Moschino:




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr71250663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balazsman 2009.07.17. 20:40:19

mind jó, szépek, és főleg nem a térdig érnek.
ha már annyira ciki fecskében lenni a strandon, akkor legalább legyen rövid a gatya

Werity (törölt) 2009.07.18. 05:11:51

nekem a Diesel és a Tom Ford nagyon tetszik, am sztem a fecske sem gáz, főleg amiket mutattatok lentebb, fiúk!
süti beállítások módosítása