2009.07.14

Maison Martin Margiela pénztárcák 2009 őszére

HeStyle | 2009.07.14 10:10 | 12 hozzászólás


Háromféle pénztárcával jelentkezik a 2009-es őszi/téli szezonban a Masion Martin Margiela.
Nekem nagyon tetszenek, szeretem az egyszerű és letisztult stílusú pénztárcákat.
A legjobb szerinem az utolsó képen látható.
Nektek mi a véleményetek?

Megragadnám az alkalmat arra, hogy a segítségeteket kérjem, ugyanis jelenleg
pénztárca keresőben vagyok, de nem találok magamnak olyat, ami igazán tetszene.
A legfőbb kritérium, hogy aprótartója is legyen, amibe nem csak 1-2 százas fér bele.
Van esetleg valami tippetek, hogy hol találhatnék jó pénztárcát?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr311244822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.07.14. 11:15:22

tetszenek :)
(pl az Árkádban a Salamander boltban nagyon szép bőrök vannak.)

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.07.14. 17:49:30

@horvath911: :)
végülis nekem nem feltétel, hogy bőr legyen, leginkább az a fontos, hogy legyen rendes aprótartó része is!

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.07.14. 21:00:07

@HeStyle: :) sajnos nem tudok Neked segíteni, ebből plázakörút lesz :)

2009.07.14. 22:10:29

...meg fogtok köpködni, de én eddig mindig piacon vettem középkategóriás (olasz, bőr) brifkókat...nekem is fő szempont, hogy ne csak EGY hitelkártya férjen el benne, hanem rengeteg apró és többrekeszes legyen a bankó rész a több fajta címlet miatt, és legyen benne min, 8 másik rekesz is a joxi, személyik, tagságik, adókártya, meg mittomén minek az elrámolására...és az sem baj, ha nem csúf...utoljára Karira vettem a békásmegyeri piacon...szóval nem kell lemenni hídba, hogy csak neves brand nyomata lehet egy pénztárcán - végül is az esetek többségében tudjuk, hol készül mindegyik...

sportswear 2009.07.14. 22:36:34

Mézd meg a MEXX-ben, most fél áron vannak a pénztárcák, és külön rendes aprópénztartója is van. Egyébként a MEXX az egyik legjobb minőségű szerintem Magyarországon.

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.07.14. 23:49:37

@ton-ton: dehogy fogunk megköpködni... :-) nem az a fajta vagyok, aki csak a márkás és extradivatos dolgokat kedveli.. :)
@sportswear: köszönöm a tippet, megnézem mindenképp.

2009.07.15. 01:01:16

@sportswear:
...és a másik?...
:-DDDD

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.07.15. 16:17:53

Ha már megkérdeztem a pénztárcát, megkérdezek mást is, hátha abban is tudtok segíteni:
Blackberry Bold-hoz keresek szilikontokot.
ilyesmit: assets1.crackberry.com/store_images/product_images/accessories/large/3825.jpg

sportswear 2009.07.16. 00:56:52

Majd írd meg, milyet találtál :-)

jotesz 2009.07.16. 10:13:44

én a barátomnak a premier outletben, a tender store-ban vettem ferré pénztárcát nagyon olcsón. nagyon egyszerű, szép darab, és bőr. egyébként a női ruhák rettenetesek ott, de férfi darabokat ki lehet fogni jókat!

2009.07.24. 15:18:50

@HeStyle:

...szerintem a vaterán biztos találsz ilyen izét...úgyis tudjuk, hogy csak azért kérdezted ezt meg, hogy képben legyünk: szeder telót használsz...

:-DDDDDD
süti beállítások módosítása